Dozvedel som sa, že sa bude používať už len značenie v zmysle STN 01 8028 - cykloturistické značenie, čo ma na jednej strane teší kedže cyklotrasy budú konečne jednoznačne farebne a číselne odlíšené na druhej strane si myslím, že cykloturistické značky sú pre centrum mesta, husto zastavané územie, rúšné križovatky príliš malé a navyše nemajú smerovky pre piamy smer, čo znamená, že smerovky sú pozdĺže s osou jazdy cyklistu čiže cyklista ich môže ľahko prehliadnuť, preto navrhujem aby sa na takýchto usekoch používalo značenie v zmysle vyhlášky 361/2011 a to vzájomne kompatibilným spôsobom t.j. vyznačným čislom a farebným C-čkom podľa STN. Cyklorasa môže byť značená na menej zastavaných úsekoch podľa STN a v rušnejšich zastavaných úsekoch sa doplnia značky v zmysle vyhlašky, pričom na celej trase treba vyznačit na stĺpoch stromoch a pod maľované/ lepené C-čka. Značky (vyhláška) a smerovníky (STN) sa môžu doplniť na začiatkoch koncoch trasy významných kryžovatkách emblemovými cyklotabuľkami podľa STN. Takéto značenie by sa týkalo hlavných trás rôzne spojky a krátke úseky by sa vyznačily len podľa vyhlašky bez čisla a C-čka.
Značka IS40b, v tomto prípade C-čko s rozmermy 50x50mm (pri rozmere značky 700x155mm)
Značka IS40g, v tomto prípade C-čko s rozmermy 60x60mm (pri rozmere značky 300x200mm)
Značka IS40f, v tomto prípade C-čko s rozmermy 60x60mm
Emblémová cyklotabuľka vo farbe trasy (račianska radiála čislo 5005) alebo len biela, hore logo Bratislavy, v strede logo trasy (napr. erb mestkej časti pri radiale, čokoľvek čo vystihuje cyklotrasu alebo len cyklista), dole nazov cyklotrasy
Príklad medznárodnej cyklotrasy nevýhoda malé C-čko a logo eurovelo 6