dakujem Michal za uverejnenie studie
- zmiesany pohyb cyklistov a chodcov je nebezpecny a extremne pomaly (cesta od OMVky na Racko co mi trva 10-11 minut po ceste
http://app.strava.com/segments/1572003, po chodnikoch bude trvat 16-20, to uz rovno mozem ist elektrickou a za 15 minut som na Racku)
- v useku medzi ZST Vinohrady a Pekna cesta parkaju na tom sirokom chodniku auta, ktore uz teraz obmedzuju chodcov a cyklistov, v navrhu som nevidel dopravnu znacku zakaz zastavenia a statia.
- Pekna cesta je dost siroka na to aby na nej boli piktokoridory, nie? preco tlacit cyklistov na chodnik? v useku OMV Heckova - ZST Vinohrady je mozne vybudovat cyklotrasu v zelenom pase medzi elektrickovymi kolajami a jazdnym pruhom v smere do mesta, prip. vpravo od elektriciek (pohlad smer centrum) - napr. usek Pekna cesta - ZST Vinohrady popri obytnych domoch, rodinnych domoch (rozsirit blizsie k el. trati), okolo AB Kozemtiky, Danoveho uradu (rozsirit) a napojit na cykloprechod na lavu stranu radialy, ale zaroven pokracovat pri DPB (vybudovat) a napojit na elternativnu popod vinohrady (az po Sliacsku a tam zbehnut dole k Figaru)
- krizovatka Kukucinova - Sancova: spravit z krizovatku standardnu krizovatku v tvare T (+odpocka k trznici, takze X) s tym, ze by auta v smere od Racka zastavovali na semafore uz 20 metrov skor a tak zabezpecit prejazd cyklistov z Kukucinovej k trznici po ceste s vyznacenym piktokoridorom rovno (nie po chodniku a prechode na ktory sa budu dostavat krkolomnym sposobom a ktory je zbytocne zdrzujuci)
- nedomyslene napojenie na Kriznu: zrusit pravy odpocovaci pruh a do neho priviest cyklistov a napojit ich obojsmerne na Blumentalsku (tem kde je teraz osadena zatarasa) a na Kriznu (v smere do centra), v smere z centra to domysliet. Podobne domysliet napojenie z a na Karadzicovu.
- neviem ci sa myslelo aj na obnovu porvrchu vozovky (napr. na Kukucinovej v useku Riazanska - Mlada Garda, chodnik Racianska oproti AB Kozmetike, chodnik Racianska pri Palme, a pod.)
- tunel pri ZST Vinohrady: vytvorit (cyklo)chodik medzi stlpom verejneho osvetlenia a zelenym stlopm brany do arealu
https://skydrive.live.com/?cid=e0003128d4aef52e&id=E0003128D4AEF52E!326&sff=1, ktory by zbytocne nespomaloval jazdu
- krizovatka Racianska - Pionierska nie je doriesena (ako sa cyklista napoji na akykolvek smer?)
- krizovatka Kukucinova - Jarosova: do buducna moznost vybudovat oddelenu (bezpecnu) cyklotrasu na Jarosovej, po oboch stranach ulice, je tam dost miesta, pozormyslat nad priamym napojenim z krizovatky
- Kukucinova: tam bude komplet zakazane parkovanie na oboch stranach??