Na základe diskusie v Cyklokoalícii navrhujeme:
- v časti bodové opatrenia vyhodiť
Račianska radiála (Zváračský ústav - ŽST Vinohrady - Pekná cesta) a nahradiť za Račianska radiála - projektová dokumentácia pre finálne riešenie ako príprava pre čerpanie z fondov EÚ - v časti relalizácie vyhodiť
Trenčianska, keďže nepanuje zhoda v riešení (http://pr.bratislava.sk/liferay/web/doprava/diskusne-skupiny/-/message_boards/message/2798538#_19_message_2798538). Investícia 96 000 € je dosť veľká za riešenie, ktoré cyklistom neprináša výrazne viac ako by prinieslo obyčajné odstránenie zábradlí. Fakticky to vnímame ako návrat do stavu pred inštaláciou zábradlí. Namiesto toho odporúčame nahradiť realizáciami: - Patrónka (http://www.cyklokoalicia.sk/krizovatka-patronka-koncept-riesenia/)
- Trnavské mýto (http://www.cyklokoalicia.sk/trnavske-myto-koncept-riesenia/)
- Mlynské nivy - Karadžičova (koncept riešenia dodáme v najbližších dňoch)- obzlášť dôležité, keďže sa pripravuje výstavba kde mesto zanedbalo cyklodopravu v záväznom stanovisku pred územným rozhodnutím
Tiež by bolo dobré pripraviť jeden projekt na realizáciu z fondov (predpoklad v polovici roka) - odporúčame radiálu smer Vajnory v stredovom páse Trnavskej cesty a Rožňavskej ulice, ktorá sa spomínala už na poslednej bežnej komisii.
Do obnovy značenia zaradiť aj Košickú, značenie mizne. Bolo by však dobré upraviť značenie (zúžiť jazdný pruh a posunúť cyklopruh ďalej od parkovania).
Obzvlášť podporujeme zobojsmernenie vhodných ulíc, taktiež nové stojany.