Pripomienky k projektu:
1. Použitie klemfixov pri zjazde zo Starého mosta na Pribinovu je z estetického hľadiska v centre mesta nevhodné. Keďže ide o zónu s upokojenou dopravou, je na zváženie, či je fyzická bariéra nevyhnutná. V prípade ponechania bariéry navrhujeme použiť biskupské klobúky alebo betónový obrubník.
2. V zmysle priloženého obrázku (v náhľade sa zobrazuje len výrez, treba rozkliknúť celý) navrhujeme zriadiť cyklopruh na Pribinovej v smere od Šafárikovho námestia hneď na začiatku Pribinovej - pri súčasnom návrhu projektu je zaraďovanie do cyklopruhu problematické, pričom pruh má slúžiť aj pre cyklistov prichádzajúcich do Pribinovej z centra mesta!
3. V projekte nie je riešená zmena nevhodného priechodu typu Z pri križovatke s Krupkovou, pričom však vzhľadom na dobudovanie chodníka sa tu budú robiť stavebné úpravy. Navrhujeme rozšírenie alebo posunutie južnej časti priechodu tak, aby sa začínal tesne za plotom parkoviska a zároveň navrhujeme odstrániť zábradlie v stredovom páse Pribinovej, keďže vytvára neopodstatnenú bariéru a šikanu v pešom pohybe.
(Poznámka: Na zlé riešenie priechodu so zábradlím pri križovatke s Krupkovou som osobne viackrát poukazoval ešte pri prezentácii vizualizácií Cyklokoalície v minulom roku, napríklad už na prvom zasadnutí cyklokomisie. Taktiež bolo preriešenie tohto priechodu súčasťou návrhu Cyklokoalície v alt. č. 1. Je nutné konštatovať, že križovatka Krupkova/Pribinova je z pohľadu chodcov celkove zle riešená (lámané priehody), napriek tomu, že bola vybudovaná len nedávno. Keďže však v rámci projektu nie sú peniaze na kompletnú prestavbu, treba hľadať aspoň čiastočné zlepšenia, ktoré je možné realizovať v súvislosti s projektom cyklotrasy.)
4. V snahe zamedziť divokému parkovaniu na chodníkoch a vrátiť chodníky chodcom navrhujeme zriadiť na riešenej časti Pribinovej, ako aj na Krupkovej, zónu s parkovaním len na vyznačených miestach.